layout

Wednesday 13 March 2013

D.E.B.A.R.A.N

assalamualaikum ...

ah result spm just around the corner wei !! ni yang buat aku tak senang duduk ... pergh duk asyik terpikir macam reaksi my parents :o ....yeyeyeye aku bukan pandai pun ! sumpah doe graph result aku turun naik turun naik . sebab tuh la aku kurang yakin dengan result yang bakal aku dapat .. why oh why KPM tak announce lagi the actual date ?! OMG this stressed me out lol . but chill la jangan menggelabah ayam sangat , mmuahaha . so maybe lagi one week kan ...... aku dah terfikir mesti dia dah print slip SPM tuh oh maybe :o dah hantar kat jabatan pelajaran ?!! who knows ?! huh . seriously this is so stressful woi . bayangkan lah kan aku dah tak lalu makan bukan sebab aku diet k . i just dont why i cant accept rice !! ei . sebu je perut aku .. sumpah aku rasa over rasa macam ni tapi serious tak tipu penangan result ah ni . annoying!! tolong doakan result aku ok and dengan result aku tuh aku layak masuk uni pun cukup la...amin !

p/s : aku semakin terjebak dengan online shopping . lols! =p

No comments:

Post a Comment