layout

Sunday 19 January 2014

what you give, you get back !

assalamualaikum....

ops the post tittle.

sooooo, basically it's about what i feel right now urmmm okay bukan sekarang je . 
aku selalu rasa macam selalu kecil hati . OMG sangat la tak cool okay macam ni . zz
oh but sriously no one knows since i can hide it well . *proud pose* bahahaa. 
so bila rasa macam ni aku rasa macam falsafah 'what you give, you get back' ni TAK SESUAI .
sebab ye sebab ye akan la kau nak balas balik benda tak baik kat orang kan ? lek lek lu sudah . 
so ini yang terjadi kat aku , aku memang ingat apa orang buat tapi untuk balas balik aku rasa macam si pembuat tu pulak . okay okay so maafkan sesungguhnya tiada manusia yang sempurna !!
heh semoga aku istiqamah tak buat jahat kan orang pls Allah ? :/ AMMMMMIIIIIN !!!

No comments:

Post a Comment