layout

Tuesday 25 December 2012

huh ?

assalamualaikum,

so basically im in a bad mood ! okay kau dah kenapa nak bad mood tak tentu pasal ?! *monolog dalaman* hahaha sumpah rasa macam psycho sekarang .. yeah okay semua orang dah dapat offer sana sini , dah apply biasiswa sana sini , dah fikir nak masuk sana sini , dah plan nak amik apa ! yang aku ni ?! duduk diam melangut tak tahu ape benda and tak tau nak amik course ape pun wei .. pergh ! teruk tahap ntah pape . okay okay yang dapat offer congrats k ? huaaa korang dah buat aku stres k thanks *menangis kuat kuat* TAPI aku happy untuk korang ! serious tak tipu *kesat air mata* Dulu masa sekolah stress ye bila sekolah nak habis ni , bila la nak hilang stress homework yang berlambak tu , now dah habis sekolah pun still stress , ntah pape aku ni . ini lah orang yang tak reti bersyukur , astagfirullah .. Dah ah baik aku tengok Istanbul Aku Datang untuk menghilangkan stress yang annoying ni ..

jumpa lagi di next entry , syuhada :/

No comments:

Post a Comment