layout

Monday 31 December 2012

2012

assalamualaikum!

so basically it's my last year in school! yay for that ! hahaha banyak sangat ah kalau nak list kan..


  • Satu 


tahun ni sangat stress ! ye lah kan nak SPM penentu hidup dan mati la kata orang .. tahun penting la . pergh memang stress dengan homework yang berlambak, *walaupun adakalanya aku ngelat tak buat , sorry cikgu ampun* nak kerja syllabus lagi, dengan aktiviti sekolah lagi , dengan tuition/home tutor lagi . selasa/khamis la rasa macam hectic gila , pagi sekolah petang home tutor malam tuition sekolah ! memang full laa -___- but am not complaining, this is for my kebaikan jugakkan ? lol drama at school  to be more specific at class . haha kalau classmates aku tau la drama ape yang jadi . haha .aku kenal ramai orang baru ni semua sebab aku baru pindah sekolah tuh tapi since f4 la bulan 7 tp still tak rapat sebab aku kan ade emas dalam mulut . lol . happy sangat dapat kenal korang classmates !! haaa dan tak pasal pasal sebab tudung banyak kat rumah, aku jadi penjual yang pemalu kat sekolah ! hahaha pemalu la sangat tapi kalau geng aku mesti faham =P pemalu pemalu pun ramai ok yang beli . muahahaha thanks korang !


  • Dua


aku dapat geng baru ! afza ! hehehe entah la nak kata geng ke tak tapi dorang ni memang aku akan melekat nak pergi mana mana pun , kembar tak seiras tak sama birthday tuh ialah *drumroll sikit, haha* dilla, didi , afza and hajar. kalau cikgu kata ok class carik group untuk sekian sekian then kitaorang memang macam magnet macam biasa la eh haha *aku dengan dilla la biasa ye then kitaorang cakap kat semua , sesuka hati je* sorry korang . hehe . dorang ni memang segala ye la susah senang malu takut frust semua bersama =P yang melayan perangai tak semenggah aku ni pun dorang jugak ! hehehe thanks korang .. takut tak dapat pergi graduation day ..haha didi !! macam macam la kan yang kita buat sama-sama ?! thanks and sorry for everything korang =) *ohoi didi and dilla , ada tahu korang mesti baca ni , hahahaha *
and banyak lagi la cerita tapi tak tertaip la pulak.. banyak suka duka onak duri  tahun 2012 . semoga 2013 lebih baik .. =)

p/s : orang yang takde dalam entry ni tak bermaksud korang tak penting or aku tak sayang , cuma tak tertaip je ni .. kalau korang rasa korang kawan aku then bermaksud .... aku sayang korang la =)









No comments:

Post a Comment