layout

Wednesday 2 January 2013

What a day !

assalamualaikum !

Pagi-pagi dah gelabah bagai nak gila *cisss, sapa suruh tidur balik lepas subuh -____-* abah kejut ajak gi makan then aku macam OMG OMG OMG !! aku ade janji dengan didi dengan dilla pukul 9 !! and masa tuh dah pukul 8.45 . bayangkan lah betapa gelabah ye aku -____- huh. then si tamak ni terima jugak ajakan si abah pergi makan pagi .. hahaha peluang untuk makan tak mudah ku lepaskan ! so sampai rumah dilla around 10.45 ok bukan 11. hahaha sorry korg !
So, tujuan kitaorang berkumpul ni semua sebab bosan and konon la nak suprisekan si Afza last last kita orang yang suprise !! k k k , gi rumah afza hon kete, bagi salam bagai takde orang ok?! then makcik sebelah rumah pun datang ..... panjat je la pagar tu dia tertidur kot kata makcik itu . lalu aku dengan lagak ye panjat la pagar rumah orang oi !! serious tak tipu first time aku buat seumur hidup !! hesh duduk asrama pun tak pernah panjat pagar k .. nasib baik tak jatuh !! haih.. bagi salam bagi salam dengan tak malu ye memekak sekali tapi malang ye takde orang jugak !! didi pun panjat k si kenit tu . hahaha putus asa then panjat ah balik nak balik -___- then makcik tuh call mak afza bla bla bla bgtau yg kitaorang panjat pagar tp afza still tak menyahut !! huaa masa ni malu tahap langit keberapa pun tak tahu lololol . then mak afza cakap maybe dia tak balik from tadika adik dia .. HUAAA AWAT TAK HABAQ DARI AWAI ?! *jerit kuat kuat sambil kepala hentuk kat stereng* haha *drama* then pergi ah round tadika takde jugakkkkk .. otw balik jumpa dia ! haihhhhh ..
Lepak rumah dia tengok dia masak .. hua dia pandai masak ! me so jeles but malas aku nak masak -___- kitaorang lunch KFC woho woho alhamdulillah . *ape batak sangat dia ni ?! haha* lepas tuh ntah pape gi carik kerja .. tempat utama TADIKA !! tapi malang ye tadika semua nak ade kelulusan yang kitaorang ade ape PMR ! hesh hesh , ditentang habis- habisan la kan ? -____- then afza gi tadika adik dia sebab ade keje kosong . and dorang hanya perlu SEORANG .. aku memang takkan amik ! NONONONO ..then gi tadika belakang, dia memang perlukan orang !! so aku dengan dilla dapatlah kerja tuh TAPI bapak dilla tak bagi . dah tuh akan aku nak pergi sorang kan??! NONONO . bukan buat masa ni kalau korang nak suruh aku independent tunggu aku masuk u k k k ? masa tu aku promise aku INDEPENDENT ! k k k tak dapat kerja owner dia yang ade karisma tuh hahaha pantang lelaki ! *jkjkjk* eh but serious nothing , boo =p so no kerja ! then lepak ah duduk rumah makan hantar adik gi sekolah semua abah bagi gaji ! yayers !!
Ade hikmah di sebalik kejadian ! positive positive !

No comments:

Post a Comment