layout

Friday 18 January 2013

Geng KLCC

Assalamualaikum .

16-01-2013

so hari tuh keluar dengan geng biasa bak kata didi ! haahahhaa aku , didi  aisyah and ain! 

tapi pagi tuh aku , aisyah and didi pergi Assunta sebab nak amik sijil PMR aku . hahaha rindu gila Assunta !! masa pergi office tuh kerani sekolah punya ah kerek cakap je ah kau tak tau !! annoying pastu ade kerani lagi satu tu datang ok je sambil bawak file . haaa nasib baik !! thanks akak baik . =)

sampai klcc pukul 11 lebih hahaha kesian ain dia sampai pukul 10 lagi . sorry ain!! beli tiket wayang semua then terus pergi makan lapar gilaaa !! ohh ohh and sweet sangat dia buat oreo cheesecake for my belated birthday !! hehehe thanks ain ! love you and u knew that =p habis makan bla bla bla sembang kejap kat meja then blah sebab ramai sangat orang tuh ah aku annoying kalau lunch masa orang kerja lunch -__- kitaorang jalan jalan je duduk kat tempat duduk yang dekat starbucks sebab aisyah nak wifi free . hahhaa AND KITAORANG LANGSUNG TAK MASUK APA-APA KEDAI PUN . for the first time la kot . hahaha tapi kitaorang masuk kinokuniya la . thanks di belanja novel !! love u long time and u knew that . hahaha . 

THE TOWER 

Tuh cerita yang kitaorang tengok , seriously cerita ni GILA BEST ! even kitaorang masuk 15mins lewat .. haha, bagi aku ah , banyak moral values cite ni . berkorban , kasih sayang . macam macam ah sampai aku nak jadi bomba lepas tengok cerita ni tapi mak aku ignore je hasrat hati aku ni !! heh , hahaha

lepas habis movie kitaorang beli makanan semua then lepak kat air pancut depan tuh sumpah kitaorang macam tourist tangkap gambar bagai macam tak pernah pergi klcc , hahahaha then si aisyah ni nak balik before 5 . memang cepat ah kitaorang balik -___- fine aisyah fine .

Masa nak balik tuh boleh pulak !! aku terlupa nak bagi benda kat ain bayang kan la kitaorang dah masuk train then keluar balik sebab nak jumpa ain since ain hala ke gombak kitaorang ke kl sentral . huaaa then nak masuk balik tuh boleh pulak aisyah didi dah masuk aku je tinggal kat luar then pintu dah tutup pun aisyah pergi tahan !! panik ye aku masa tuh , sumpah aku fobia since didi pernah tersepit kaki dia kat train hari tuh !! then ade orang tolong aisyah tahan pintu tuh baru aku masuk , huh thanks ah abang tak kenal . pheww dah masuk tuh semua orang pandang . menggigil bagai nak gila ah ! THANKS AISYAH love you and u knew that ! 

ain cakap aku clumsy gila . dah la handphone tertinggal *thanks di bg pinjam phone bagai* pastu dari pagi ke petang lepak masa nak balik baru bagi souvenir ye , huaaa .

ntah pape gaya ye . hahaha making weird face and am the one who ready  for taking pictures ha ?
-________-

sayang korang sangat sangat !!
ops aisyah ! hahaha

candid -_____-

No comments:

Post a Comment