layout

Friday 18 January 2013

Golden Disk Awards !

assalamualaikum !!

15-01-2013

huaa on my birthday kot this event !! ok memula aku memang frust tahap nak terjunam bawah tanah sebab tiket GDA ni mahal gila nak mati buat penganggur macam aku ni. yang paling murah 600 lebih oi . so harapan untuk aku pergi . so hari tuh aku memang malas gila nak twitter and facebook sebab ye ???! banyak sangat gambar group super junior !! SAKIT HATI JE AKU TENGOK !! 

pastu petang tuh aku tergerak hati nak on facebook konon nak reply birthday wishes ! hahahaha then aku baca kat twitter kawan aku ade tiket free , then buat undirect tweet . hahaha then kawan aku tanya nak pergi tak ??!! then aku macam tergamam !! U WHAT ?! terus aku tanya mak aku boleh tak . then mak aku suruh tanya abah aku , KKK GREEN LIGHT !! huaa excited ye .. ok 30 mins je aku siap sebab LAST MINUTE PLAN !! alhamdulillah .anddd AKU SANGGUP CANCEL BIRTHDAY DINNER AKU ! tuh annoying -____-, then nak sambut birthday aku next week sebab abah outstation . sad life .

benda tuh start dalam 1930 then kitaorang masuk dalam 1940 sebab tunggu kawan solat semua , haaa jangan silap k walau konsert pun solat tetap utama !! then sepatutye tiket kitaorang yang 600 lebih tuh then masa kitaorang nak masuk tuh dia bagi yang rm999 punya !! wei aku berdiri depan stage wei depan stage !! hahahaaa aku save rm999 kot . hahah 

kalau korang nak tau , aku bukan fanatik sangat dengan korean gruop ni except for SUPER JUNIOR !! dan yang paling tepat CHOI SIWON HANDSOME THE VOGUE  tuh .. haha and aku cuma kenal dia dengan min ho je !! hahahaha dah la punya ramai artist semua aku tak kenal macam katak di bawah tempurung -___- 

GDA AWESOME GILA NAK MATI !! FIRST EXPERIENCE AKU GI KONSERT NI OI TAPI AKU PUAS HATI . THANKS ALEANA , FIFI , JANNAH AND ELYZA !
SUPER JUNIOR !!

No comments:

Post a Comment