layout

Wednesday 9 January 2013

super kakak !

assalamualaikum !

okay sekarang memandangkan aku ni 'tanam anggur' je kat rumah ,aku kena lah menghantar adik adik kesayangan aku tuh pergi sekolah !! pagi ok pagi ! hesh lepas subuh tak boleh tido hantar dorang . ok first hantar sekolah menengah takpe lagi tak sesak sangat . hantaq adik sekolah rendah ni seksa ya rabbi !! sesak !! and i just don't get it why parents still wait after their children ?! HELLO ! dah seminggu sekolah kot tak payah tunggu tunggu lagi ! you caused traffic jam !! huh .

lepas subuh hantar dorang gi sekolah ,then pukul 9 pergi pulak sekolah rendah sebab nak mintak pengesahan bla bla bla .. pergi fotostat itu ini . balik then hantar pulak sorang lagi adik pergi sekolah !! OMG IN THE MIDDLE OF HOT DAY !! panas.. hesh . then petang pulak pergi pejabat pos ! huaaaa . malam hantar ambik tuition. fine fine fine , mak kata cuba jadi kakak bertanggungjawab sikit so ini je la yang saya mampu lakukan ! hahahaha nak suruh masak is just NO NO ! hahaa

Hari ni dalam sejarah baru aku tahu result UPKK aku yang telah 7 tahun berlalu ! hahahhaha lame sungguh aku ni but what-to-do malas sangat nak gi amik , and tak excited beno le nak tahu tapi 5A jugak ah out of 8 subjects =p ceh bangga pulak .. tak tak tak bangga hehehe .

No comments:

Post a Comment