layout

Monday 31 December 2012

sahabat .

assalamualaikum !

aku rindu gila kat sorang budak ni ! sangat rindu ..aku rindu nak gelak gelak dengan dia

  • aku rindu nak tuition sesama dengan dia
  • aku rindu nak buat benda benda sengal dengan dia
  • aku rindu nak drive balik tuition dengan dia
  • aku rindu nak makan tutti fruiti dengan dia
  • aku rindu nak lawan periksa markah sapa plg ok
  • aku rindu nak sembang dengan dia 
  • aku rindu usik dia
  • aku rindu dia usik aku dengan orang yang aku tak suka pun
  • aku rindu nak rehat/hangout dengan dia
  • aku rindu gila nak gaduh dengan dia
  • aku rindu nak dengar nasihat dia 
  • aku rindu lah segala segala pasal dia!!
kalau tak sebab dia aku maybe tak pindah sekolah lagi , sebab dia aku jadi kuat nak bagitau mak aku yang aku nak pindah sekolah . sebab dia aku jadi lebih gigih nak belajar math , sebab dia aku lebih positif . sorry wei . bukan ada tak nak ade masa kau susah , tapi i just cant accept that u're not u anymore. kau tahu ada rasa lain sangat bila kau macam ni .. awkward tp ada cuba jugak hilangkan awkward tu ,buat kau macam biasa .. sorry wei sorry ! bila ada rasa ada dah kuat i'll give u call ! rindu sangat .. *hahaha lawak ye aku nangis tulis benda ni* -______-

ya Allah ya tuhanku , semoga engkau lindungi dia walau dimana dia berada ... amin

No comments:

Post a Comment